Jetlag eller bara trött?

Tibbe spelade fotboll idag efter jobbet så när jag kom hem satte jag mig i soffan och då kom lilla Yuki upp och skulle sova i mitt knä. Jag som tycker sådant är så sött lät henne vara kvar och lutade mig bakåt. Ni kan ju gissa vad som hände ;) Slocknade halv åtta på kvällen! Vaknade upp en halvtimma senare i chock för jag trodde det var morgon och jag somnat på soffan. Såg att klockan var åtta på kvällen och fick panik när jag trodde jag sovit bort en hel dag! Tror det tog ett par minuter innan minnet kom ikapp och jag förstod vad som hänt :)

I morgon måste vi gå tidigt från jobbet. Hunter har börjat klia sig mycket i öronen och Yukis öga rinner mycket så vi ska till veterinären. Hon jag pratade med på telefonen ville checka båda eftersom hans problem började när vi fick henne och bådas kan vara smittsamt (mellan katter). Jag tror möjligtvis att de är friska men det är lika bra att ta det säkra före det osäkra. Ska bli kul att se om vi kan trycka in båda i transportburen...vi har ju bara en för tillfället.

Kvällens middag var en av mina favoriter; stark grönsaks och köttfärsgratäng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0