Svamp är gott!

Ikväll tog jag en uppfriskande promenad i snabbt tempo ute. Var riktigt skönt men det småduggade så jag vågade inte gå för långt bort, kändes som jag väntade på skyfallet. Som tur var började det inte regna och när jag kom hem så hade Tibbe fixat en jättegod middag. Blev potatisgratäng, en köttbit (kommer inte ihåg vad ;)) och kantarellsås. Shit, vad kantareller är goda. Blir så goda i såser!

Till efterrätt gjorde jag en smoothie av kesella, färska blåbär, hallon och jordgubbar med linfrön, vaniljsocker och lite sirap. Till garnering strödde jag över lite hallon och kokos. Mums!

La i lite fetaost i salladen, har blivit helt hooked på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0