Super trött!

Idag var så fint väder så vi bestämde oss för att cykla ut till Gränby centrum. Gick ganska snabbt att cykla dit, kan inte förstå att jag var så emot att cykla förut när det går så fort. Nu känns det jättejobbigt att behöva gå någonstans :) Hittade en del fina saker och kände att eftersom jag inte shoppat på en månad (även i LA!) så fick jag unna mig lite saker. Kan visa senare!

När vi cyklade hem var det fortfarande superfint väder så jag kände inte för att vara hemma alls. Så vi åkte hem, gav Yuki hennes ögondroppar och cyklade sedan runt i Uppsala i två timmar. Tror vi var runt lite överallt och det är supermysigt att cykla runt i hus områden som har jättefina hus och så kan man se lite hundar och katter på gårdarna. Önskar någon dag att vi har pengar att köpa ett sådant litet hus :)

Nu är jag supertrött och känner att jag kommer slockna snart på soffan. Men först ska vi grilla hamburgare och sedan kan jag somna med en bra tidning i handen.

Hmm...vilken ska jag välja? Mode, katter eller girlpower...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0