LA i bilder

Har inte så mycket att säga om LA egentligen, som sagt så jobbade vi mest så hann inte utforska staden så mycket. Åt en massa god mat dock och det är mest det jag hunnit ta bilder på. Tänkte jag kunde visa de få bilderna jag tog i alla fall :)

Fick en jättegod flygplans frukost på flyget mellan stockholm ooch paris.


Mitt rum med den obäddade sängen :)


Utsikten från balkongen (klockan stämmer inte).


Supergoda hotellfrukosten.


Kommer inte ihåg vad detta var men det var det jag åt första kvällen på den mexikanska restaurangen.


Världens godaste hamburgare och pommes på "Fatburger". Namnet kanske inte lockar en med shit vilka goda hamburgare...mmmm...alltså, nästan bättre än bullits.


Jättegoda vattenmelon juicen!


Jag på stranden. Ser ni det coola livvakts tornet i bakgrunden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0