Jättemånga fina kullar nu

Det är många fina sibiriska kullar som fötts nu under sommaren. Räcker bara att titta på sällskapet sibirisk katt men också på de uppfödar bloggarna jag följer. Speciellt också för mig som är så svag för svarta katter :) Jag har tänkt att om det någon gång blir en till katt så blir det en helsvart men sedan tittar jag runt på alla som föds nu och så ser jag t ex en liten svart/vit/röd kattunge. Tycker de ser så fina ut när färgerna är starka! Sedan älskar jag Hunters teckning, hade gärna haft en i samma teckning fast i silver. Och en helvit! Och en svart smoke! Och får såklart inte glömma en blå, kanske inte så enkel att få tag på men så fin. Hmm...blir en massa katter det där. Aja, jag har resten av livet på mig att fixa det :)

Sedan förväntar jag mig att det finns ett botemedel mot allergi om 20 år så då blir det en helig birma, en hund (helst en svartvit strävhårig parson russell), igelkottar och en sköldpadda. Jag kan såklart skaffa en sköldpadda nu men vi har inte plats till det.

Men för att komma tillbaka till ämnet, titta gärna in S*Marinette's jättesöta kullar (speciellt Ivar och Izelie!), S*Magica De Vil's sötisar och S*Clarellis kull (skulle kunna ta med mig alla hem :))

Kommentarer
Postat av: Bing.

Ååååh vad söta!! Vi har redan ett namn på våran första katt haha. Daniel har förstås valt :) Kanske jag får välja på nästa.

Postat av: Bing.

Åååh vad söta! Tack för att du postade om dem, så hittade jag dit :). Vi satt och kollade på de söta kissemissorna. Daniel har redan valt namn på våran första katt haha. Hoppas jag får välja namn på nästa ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0