Födelsedagsbarnet!

Idag blir lilla Yuki fyra månader och det firades med blötmat till både henne och Hunter. Jag har även idag börjat mixa hennes babycat mat med kitten och så äter hon ur hennes coola nya matskål. Jag tycker även hon börjar se lite större ut, hon är såklart mycket mindre än Hunter var i hennes ålder men lite börjar hon växa på längden. Spännande!

Hon är verkligen hur gosig och gullig som helst. Hon kommer till mig på morgonen och kvällen och ska ligga bredvid och bli klappad och spinner så högt. Om man kommer nära henne när hon ligger och sover så jamar hon högt och börjar spinna direkt, hur charmigt som helst! Hon har absolut ingen problem med höjder och klättrar och hoppar högt. Idag var hon uppe på diskbänken och jagade flugor och somnade sedan i diskstället.

Födelsedagsbarnet

Yuki med sin favoritleksak. Jag skojar inte när jag säger att hon kan leka med den i timmar. Hunter däremot tycker den är ointressant, hans favorit är istället...

...den här lilla kudden fylld med kattmynta. Han älskar att krama den samtidigt som han sparkar hårt med baktassarna.


Festmåltid!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Mina katter älskar den där kudden med kattmynta och man hittar ofta Cassis sovande med huvudet på den.

2011-07-24 @ 11:33:12
URL: http://clarellis-sibbar.bloggplatsen.se/
Postat av: Marinettes

Grattis på 4-månadersdagen Yuki.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0