Födelsedagsbarn nummer två!

I tisdags blev Tibbe 31 år och det firades med god mat på Texas Longhorn. Jag tog en "Ladies" som är 200g kött och är den minsta biten de har, blev rejält mätt! Tibbe satsade och tog 400 g men han lyckades få i sig det. Till köttet serverades pommes och en halv majskolv. Jag beställde in lite spicy cheddarost dip som var jättegott att doppa pommesen i. Men inget slår ju såsen de har som man häller på köttet, så jäkla god!

Till efterrätt tog jag en chokladkaka/kladdkaka med grädde och tibbe en karamelliserad äppelpaj. Allt som allt var det jättegott och vi kunde mätta rulla därifrån :)

I present fick tibbe av mig de två första böckerna i serien som tv-serien "Game of Thrones" baseras på. Fast det var ju bara den lilla presenten...på lördag kommer den riktiga! Berättar mer senare :)

Ganska stor köttbit ;)


Mmmm...choklad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0