Blöt början på helgen

Igår efter jobbet åkte vi hem och gav lillan hennes ögondroppar. Sedan tog vi cyklarna och åkte till en bar för att möta upp lite gamla kollegor. Hela dagen var det lite sisådär väder men det var ändå uppehåll när vi åkte hem. När vi sedan åkte iväg igen räckte det bara med att jag satte mig på cykeln så började det spöregna! Och det var inte vanligt regn, det var skyfall! Vi cyklade så fort jag kunde men det regnade så mycket så det var omöjligt att se något och jag försökte skydda mitt smink och hår under luvan. Hela situationen var så bisarr så jag kunde inte sluta skratta :)

När vi kom fram var vi helt genomdränkta...mina byxor, jackan och skorna badade i vatten. Då slutade det såklart att regna men det var redan för sent...var bara att sitta under taket på uteserveringen invirad i två filtar och vänta på att torka. Men det trevliga sällskapet fick mig att tänka på annat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0