Sista dagen i Göteborg

Kommer ni ihåg att jag sa att sista dagen i Göteborg så tänkte jag shoppa till mig? Det gick inte riktigt som planerat ;) Lyckades hitta en del men tyckte inte alls det fanns så mycket intressant i affärerna...Sedan blir man alltid trött av allt folk på rean och hur alla kläder bara ligger i stora högar.

Så jag köpte faktiskt mer presenter istället! Tyckte det var enklare att hitta saker till andra och hittade några riktigt bra köp :) Blev en del påsar att bära på så min resväska var väldigt tung! Kanske dags att skaffa bil :P

Vi  tog en jättegod fika också i Arkaden med kardemumma muffins och varm choklad med grädde och marshmallows. Mmmmmums!!

Vi började dagen på Avenyn


Marshmallows, lyx!


Göteborg var förvånansvärt vitt


Ganska många påsar, eller hur ;)


Alla julklappar...och det här är efter julafton!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0