Lite bilder på Hunter!

Hej hej!

Hur är det med er? Hoppas ni fått en bra start på veckan. Jag njuter av att ta det lugnt hemma tillsammans med lilla Hunter :)

Han är verkligen en kelgris och riktigt sällskapssjuk och har hittat sin plats i soffan mellan mig och Tibbe. Vi har också börjat lära honom vart han får och inte får vara. Köksbordet har han börjat lära sig att inte klättra upp på men soffbordet gillar han fortfarande att smyga upp på, speciellt när det står mat där :)

Första natten sov vi i två timmars intervaller för han skulle hela tiden upp i sängen och vi fick putta ner honom hela tiden. Kan möjligtvis förstå varför han skulle vilja vara i den varma sköna sängen ;) Igår natt så förstod han bättre efter andra tillsägelsen och sedan fick vi sova hela natten!

Vi har även testat att ge honom både tonfisk och kattmjölk och han älskade det :) Tack Frida för tipsen!

Ska se om jag kan lyckas filma när han får sina crazy moments och springer runt som en galning och attackerar allt. Vi brukar bara sitta i soffan och titta på :) Känns lite som när jag badat Tarzan och han sprang fram och tillbaka i lägenheten och hoppade upp i sofforna och gned sig mot mattorna. Var nog det bästa med att tvätta honom! Med Hunter behöver jag inte ens tvätta honom utan han får fnatt ibland och hoppar upp i klätterställningen  :) Lite läskigare att hoppa ner efteråt dock ;)

I bilen på vägen hem. Han var jätteorolig i transportburen men blev hur kelig som helst när vi tog ut honom.


Jättekelig :)


Trött efter den långa färden


Kelgrisen :)


Jägaren

Kommentarer
Postat av: Pip

Åååh. Önskar våra kissar ville ligga med oss i sängen. Tror de tycker vi rör för mycket på oss.



Förstår dock att ni inte vill ha honom i sängen. Men mysigt värre är det :)

2011-01-24 @ 19:53:55
Postat av: Backman

Kattmjölk!? Går det alltså att köpa?

Skulle vara kul att hälsa på katten och se om jag blir allergisk av den, den har ju jättemycket päls (och är hur söt som helst).

Postat av: Sandra

Kattmjölk är laktosfri mjölk som är anpassad för katter :)



Och du får gärna komma över och hälsa på, han älskar uppmärksamhet!

2011-01-29 @ 20:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0