Lite shopping igår...

...fast inte till mig :( Behövde köpa lite kattunge mat eftersom Hunter snart blir fyra månader. Blev kattmat, ny kattsand och en LitterLocker ll. Vi hade tänkt köpa en liten påse mat men de hade rabatter så fick 10 kg mat för samma pris som 4 kg! Frida, säg till om ni behöver mer mat, vi har en massa :P

Vi köpte mer kattsand för förpackningen vi köpte för tre veckor sedan redan var slut. Egentligen hade vi bara behövt fylla på mer i kattlådan men jag slängde det som var kvar av den gamla. Pallade inte lavender lukten, hemsk! Köpte en som var utan parfymering så nu kan jag äntligen gosa med katten utan att han stinker parfym.

In case of zombie apocalypse...katten kommer aldrig vara hungrig i alla fall :D


Det är tänkt att man slänger hans...hmmhmm...avföring i den här och så sprids inte lukten.


Rekommenderas!

Kommentarer
Postat av: ingalill

lavendel, tror jag, kan ge reaktioner. Kanske snuvan därav.

2011-02-15 @ 13:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0