Lång dag

God kväll!

Nu när vi har haft bil i helgen så passade vi på att åka runt lite och köpa saker man helst inte bär hem. Så vi åkte till arken zoo, ikea och andra pryl affärer som ligger utanför stan. Sedan köpte vi med oss ett lass mat så det räcker ett tag :)

Tog lite bilder på några prylar vi köpte men vi köpte även två till köksstolar så nu har vi äntligen fyra likadana! Gäster behöver inte längre sitta på ihopfällbara plast stolar :P

Ska testa det här underlägget ett tag. Det är fuktabsorberande underlägg som inte glider runt. Hunter gillar att spilla vatten så jag vill rädda golvet!


Hittade även en söt korg till honom så han får något att tugga på.


Äntligen lite ljus! Blev en spotlight ovanför soffan...


...och en kökslampa ovanför bordet. Nu kan jag läsa på kvällen :)


Blev en söt ljushållare också. Tror jag är lite inne på ljus just nu...

Efter all shopping och sedan fixande i lägenheten så är jag bra trött. Har haft ont i halsen sedan fredags också så blir en tidig kväll för mig. Hoppas ni haft en jättetrevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0