Hunter börjar växa till sig!

Jag tycker Hunter har växt till sig ganska rejält och börjar bli stor nu. Kan säga att det redan börjar bli svårare att lyfta upp honom men har jag lyckats bära runt på en tio kilos hund så ska jag nog klara honom ett tag till ;)

Nu har han också kommit underfund med hur roliga fönsterbräden kan vara så jag ser honom ganska ofta klättandes eller sittandes i fönstren och spejar på fåglarna utanför. Han vågar nu t o m klättra längst upp i sin klösmöbel och hoppa ner därifrån!

Lyckades ta bilden mitt i en gäspning :)


Han har växt till sig (Hunter alltså). Hoppas han blir riktigt stor!




Riktigt fina bilder :) Badrummet är enda rummet där vi har bra belysning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0