Vilken julhelg!

God jul igen till er alla! Har ni haft en bra jul?

Jag har haft en ovanlig jul för mig men den var jättetrevlig. Tyckte som sagt det var stressigt att åka till göteborg när vi ska flytta snart så jag stannade här i uppsala. Så jag firade tillsammans med Frida, Didrik och kissarna :)

Var en riktigt rolig och trevlig jul! De kom hit tidigt igår och så åkte vi och köpte en massa mat. Sedan blev det matlagning och vi testade ett nytt recept på köttbullar som blev jättelyckat. De blev verkligen riktigt goda och saftiga! Efter matlagningen blev det frossa i all julmat och efter det klapputdelning. Jag fick många jättefina julklappar och även katterna. Tack så jättemycket igen för alla julklappar!

De spenderade natten här och imorse åkte vi iväg till Norrtälje katthem och hälsade på kissarna! De katterna är verkligen superkeliga, tror vi spenderade nästan tre timmar där och bara klappade katter :) Slutade med att jag blev fadder för en jättefin cremefärgad långhårig katt som var hur lugn och kelig som helst. Blev min lilla goda gärning för julen :)

När vi kom hem igen så slocknade jag på soffan ganska snabbt och vaknade för någon timma sedan. Är värsta orkanvindarna utanför nu!

Julbordet dukat med alla goda förrätter!


Till huvudrätt blev det potatisgratäng med köttbullar


Supergoda köttbullar. Receptet kan ni hitta här!


Blev en fin klapphög under julgranen!

Kommentarer
Postat av: Sabine

Awh vad fint! :) Skönt att du inte är ensam och firar ^^

2011-12-25 @ 23:03:38
Postat av: Sabine

Awh :D. Fint att du inte behövde fira "ensam" ^^

2011-12-25 @ 23:08:13
Postat av: tib

Looked nice and cozy! Hope you guys had a nice time :)

2011-12-25 @ 23:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0