Packa och mera packa

Igår blev det en massa packande och fixande. Vi var förbi stan och köpte en till bunt med flyttlådor och sedan packade jag ner alla kläder. Som tur är ska vi bara flytta ner två våningar så allt som ligger i byrålådorna kan vara kvar men fick tömma hela klädkammaren. Va mycket kläder man har! Tror med mina skor och tibbes skjortor så kan vi öppna butik :P

Idag blir packdag nummer två. Ska packa ner alla böcker och sängkläder och alla småsaker som ligger överallt. Sedan ska jag fixa en liten överraskning till tibbe och inatt kommer han hem!

Kommer sakna min fina stora klädkammare mest av allt. Hur ska någon lägenhet någonsin kunna mäta sig mot detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0