Nya kläder

Fick hem två efterlängtade paket idag. Första var ett sött brottarlinne jag tänkte ha som träningstopp. Är verkligen hur söt som helst och sitter perfekt! Enda minus är att jag trodde det var bomull men visade sig vara någon sorts polyester. Får se hur det går att använda med tanke på att jag är världens mest elektriskt laddade person och får stötar av precis allt...

Andra paketet innehöll två par nya låga jeans, en spetstopp/bh och min dragon tattoo t-shirt! Till min stora glädje passar allt. Inte ofta det händer...Kommer vilja ha på mig spetstoppen under en genomskinlig tröja eller djupt ringat brottarlinne. Med bh under då också såklart :)

So true... ;) Köpte det från Avanna!

Har letat efter en spetsbh med tjock underkant länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0