Julklapp!

Igår kväll fick jag ett trevligt besök av Sabine och Daniel som kom över med en julklapp! Jag fick öppna den direkt och det var stora hembakade kakor :) Blir perfekt att mumsa på nu över ledigheten när jag ska packa och flytta. Tack så jättemycket igen för presenten!

Jag blev glatt överraskad också att Yuki och Hunter var så lugna i deras sällskap. De sprang inte och gömde sig eller höll sig borta utan följde efter dem och lekte med dem. Kul att se :)

Nu ska jag dra till jobbet. Lyckades somna i soffan direkt efter fikan igår och har sovit här hela natten. Tur att jag vaknade i tid ändå!

Fikan igår! Var jättegoda kakor :)

Kommentarer
Postat av: tibbe

Åååhh! Missed the cookies! :(

2011-12-22 @ 22:24:54
Postat av: Sabine

Yay glad att du gillade det ^^

2011-12-25 @ 10:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0