I regn och rusk

Ikväll kände jag inte alls för att gymma. Är riktig storm här i Uppsala och när vi kom hem från jobbet började det spöregna. Men men...det var bara att sätta på sig gymkläderna ändå och springa genom regnvädret. När jag väl var där så kom suget och då kunde jag köra på. Var riktigt kul att köra ett hårt mag och rumpa pass! Hade tänkt köra kondition men glömde såklart hörlurarna. Går verkligen inte att springa på löpband utan bra musik..

När jag kom hem hade tibbbe gjort middag så vi kunde sätta oss i soffan och mysa och titta ut på regn och rusk vädret utanför :)

Vi har lite extra julmysstämning i sovrummet, gör det ännu svårare att gå upp på morgonen ;)

Kommentarer
Postat av: jeanette

sv : jag vet inte hade tur :P

2011-12-14 @ 16:06:48
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0