Fail

Tog nästan en och en halvtimma innan hon äntligen hoppade ner men det var så mysigt :) Lyckades dock undkomma Hunter som precis ville ha sin mysstund när hon var klar. Tibbe fick ta hand om det istället medan jag gjorde ordning mig. Kommer bli en lång dag imorn...men det är fredag! Får se till att sova ut till helgen istället :)

Jag är på bättre humör än när jag gick från jobbet. Jag har gått och väntat på att köpa ett par skor ett bra tag men de har varit slutsålda. Ikväll släpptes äntligen fler men deras sida hängde sig direkt och efter ett otaligt antal försök så lyckades jag inte få tag på ett par :( Jag som t o m tryckte på "köp" ett antal gånger...oh well.

Gick och svor för mig själv hela vägen hem och ända bort till gymmet. Kände inte för zumban idag utan ville gymma istället. Blev en timmas styrketräning där jag verkligen tog i. Ilska kanske är bra för träning?

Suck....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0