Dragon Tattoo för HM

Efter mitt fail att få tag på mina drömskor så hade jag alla hopp om att i alla fall få tag på det jag ville ha från HMs nya special kollektion. Den är inspirerad av filmen "The Girl with the Dragon Tattoo" och det fanns många riktigt fina plagg. Men så blev det inte :(

Uppsala butikerna tog inte in kollektionen och allt på hemsidan var slutsålt inom någon timma. Jag hade riktig tur att jag lyckades beställa en t-shirt innan den tog slut men det var tyvärr allt. Fanns ett par till snygga toppar jag ville ha, jeansen, byxan och de grymt snygga jackorna. Speciellt jackan, hade gärna testat den i rött...

Sorgliga nu är att allt redan börjar komma upp på tradera. Men jag kan inte riktigt chansa på en jacka som kostar 1600 där jag inte vet om storleken passar eller att färgen ser bra ut. Aja...får se det som pengar jag sparar :)

Så snygg! Den tillsammans med combat byxorna och linnet hade varit perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0