Vilken skitdag

Idag har då inte varit min dag...Imorse kom jag på att jag glömt mina gymskor hemma och jag hade bokat ett spinningpass på lunchen så jag fick fort som attan cykla hem och sedan tillbaka precis innan passet. Så jag var redan trött när passet började. Men det var kul! Var längesedan jag var på ett spinningpass och svetten bara rann. Det måste jag gå på igen :)

Efter jobbet hade jag bokat ett PT pass på gymmet då jag ville gå igenom kost och träning. Jag blev väldigt besviken...kändes inte som hon visste så mycket och jag kände att jag inte fick ut något av det. Typiskt...jag som hade hoppats på bra tips och få värsta motivations boosten kände mig bara besviken :(

Precis innan jag skulle träffa PTn ringde tibbe och var utelåst från lägenheten eftersom vi bara delar på en nyckel nu när vi har gäster. Så han fick åka ända tillbaka till gymmet och få nyckeln av mig. Tänkte inte så mycket på det då men när jag var klar kom jag på att jag gett honom min cykelnyckel också. Suck...var bara att jogga hem, hämta nycklarna och jogga tillbaka så jag kunde ta cykeln hem. Jag var inte på gott humör...jag var så trött när jag joggade och det var kallt ute. Får hoppas man inte blir sjuk nu.

Nä, nu tar vi och drar ett streck över dagen och hoppas på en bättre i morgon!

Middagen idag; sallad med kycklinglasagne

Kommentarer
Postat av: Bing.

:(!! Trist, men vilket gym är du på? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0