Så mycket jag vill göra!

Inför hösten brukar jag alltid känna mig ganska taggad att hitta på saker och om jag någonsin skriver några nyårslöften så blir det snarare på hösten än vintern. Det här året är det så mycket jag vill göra! Jag vill träna regelbundet, gå på en danskurs, fokusera på jobbet, lära mig franska, ta en introduktionskurs för skjutvapen och skaffa körkort. Egentligen skulle jag kunna signa upp mig på allt men det kommer kännas hårt i plånboken och jag vet att jag kommer bränna ut mig. Så ingen smart idé...

Jag ska fundera lite de kommande veckorna och välja ut det jag känner för att fokusera på mest. Man behöver ju inte göra allting på en gång :P Men jag ska i alla fall söka körkortstillstånd, gällde visst i fem år och tar en tid att få det godkänt.


Kommentarer
Postat av: Papá

Hej Sandra, fullt upp eller hur? Jag har ett gott råd till dig. Satsa på körkortet nu. Låt inte vänta alldeles för länge som jag gjorde för det blir bara svårare och dyrare med tiden. Sätt upp en gräns för hur mycket du tänker spendera på det och go for it. Låt det bli prio nr 1!!

Var rädd om dig.

Många kramar och hälsa Tibbe och barnbarnen med.

2011-08-12 @ 12:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0