Paket!

Yay! Paketet vi fick igår var väldigt efterlängtat :) Oftast brukar vi inte beställa spel så långt i förväg men det här beställde vi i maj. Så mycket ville jag ha det :D

Det är såklart det nya Deus Ex Human Revolution jag pratar om. Det har varit mycket hype för spelet och en riktigt bra marknadsföring. Och idag kunde vi äntligen packa upp vår limited edition med en fin box, en söt liten mini Adam Jensen figur, bonusskiva, designbok och såklart spelet.

Hann tyvärr bara spela i två timmar idag eftersom tibbe skulle möta några vänner för att spela poker :( På två timmar hann vi installera spelet, spela prologet och gå runt i en lobby och prata med folk. Hehe, tibbe sa till mig att det nog tar 30 timmar för vanligt folk att spela igenom spelet men i min takt kommer det ta 120 :P

Än så länge är spelet jättebra så jag hoppas på det bästa!

Alltid en så pirrande känsla innan man vågar öppna spelet!

Borde alltid finnas numrering på alla limited editions

Jättesöt figur! Man kan byta hans händer till att han håller ett gevär eller har sina knivar utfällda.

Visst är han tuff? Älskar hans röst och design.

Tog det säkra före det osäkra och bunkrade upp med chips, läsk, kakor och godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0