Om vi ändå haft en större lägenhet!

Jag tittade på blocket förra veckan och hittade en sådan fin kattunge! Farligt att kolla på blocket men jag kan inte hjälpa att titta på alla söta kattungar. Är en Neva Masquerade som är en syskonras till den sibiriska katten och också allergivänlig. Och den här kattungen ser ut som en ragdoll/birma! Jag som vill ha en helig birma fastnade direkt för den och eftersom de verkar ha blåa ögon så blev tibbe sugen också! Han har ju alltid velat ha en blåögd katt men jag visste inte att nevorna var blåögda till för några veckor sedan.

Finns inte plats för någon mer just nu men får hoppas vi får en större lägenhet i framtiden. Då vet jag vad jag vill ha!

Visst är han fin? Blocket annonsen kan ni hitta här!

Kommentarer
Postat av: Bing.

Vilken cool en! Hade helt glömt att det fanns mera till allergikatterna än sibirisk och sphinx :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0