Nu är det gjort!

I tisdags gick jag äntligen till en optiker och tog mitt syntest för körkortet. Först fick jag sitta med huvudet i en mask eller vad man ska kalla det och så skulle jag säga om det blinkade på höger eller vänster sida. Där tror jag att jag fick alla rätt :) Sedan skulle jag göra den vanliga att hålla för ett öga och läsa på en skärm genom en spegel. Skitsvårt! Bokstäverna ändrade sig hela tiden och var ju blankt omöjligt att läsa på nedersta raden. Så var för sig såg jag inte så bra på tavlan men med båda ögonen var det jätteenkelt.

Fick i alla fall godkänt på syntestet (yay!) och idag har jag äntligen postat allt. Ser på trafikverkets hemsida att de just nu går igenom ansökningar som de fått den 4 augusti så kommer nog ta en tag innan jag får svar. Men det är ingen bråttom för mig.

Har ingen bild till detta så får bjuda på en söt bild på Hunter jag tog i veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0