Hmm...vart ska jag börja?

Fick ett infall igår när jag hade lite tid över efter jobbet och gick igenom hela tidningsbutiken efter något roligt att läsa. Eftersom inte tibbe var med heller så fanns det ingen som hindrade mig så jag gick därifrån med fyra nya tidningar :D

Jag som börjat intressera mig mer för träning tycker det ska bli jättespännande att se vad det finns i tidningsvägar. Förhoppningsvis är någon bra så kanske det blir en prenumeration. Nu gäller det bara att trolla fram lite tid så jag hinner läsa dem!

Blev en modetidning också...inte som jag redan läser alldeles för många :P

Kommentarer
Postat av: Sabine

Spännande! Jag vill också börja bli mera insatt i träning och samma problem här förstås - tidsbrist ;D Har börjat kika lite mer intresserat på bodyrock.tv som jag hittade här hos dig dock :3 Om man bortser från kameravinklarna på henne så är övningarna bra haha!

2011-08-13 @ 18:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0