Gårdagens jogging resultat

Igår vaknade jag redan klockan sju för att det var så jäkla kallt i sovrummet. Man märker verkligen att det börjar gå mot hösten :( När jag väl vaknat kunde jag inte somna om för kissarna ville gosa och sedan leka så jag myste lite med dem och läste sedan lite i mina nya tidningar tills klockan var nio. Katterna sov inne i sovrummet med oss på natten eftersom våra gäster inte tyckte det var så kul att vakna av att katterna hoppade på dem på morgonen :P

För att inte väcka någon smög jag mig till kylskåpet och åt lite keso och drack en sportdryck och sedan blev det lite magträning. Yuki tyckte jag var en tråkmåns så hon la sig mitt i vägen så jag fick träna runt henne. När jag var klar bar det iväg på en lugn joggingtur där jag sprang genom salabacke och årsta. Stannade som vanligt på min lilla kulle och tog en fem minuters paus med lite vatten. Efteråt bar det hemmåt och när jag hörde från min iphone app att jag nästan sprungit en mil så tog jag en omväg hem.

Var jättekul att jogga, började lugnt och ökade tempot hela tiden. Näsan rann dock konstant och det blåste men det gick bra ändå. Såg hela fyra katter och två harar på rundan och en massa hundar!


Kommentarer
Postat av: Bing.

O_o en mil?! Crazy! Imponerande :D!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0