Avskedsmiddagen

I onsdags var det sista hela dagen våra gäster hade i uppsala så då bestämde vi att vi skulle bjuda på riktigt god restaurang mat. Blev vår favorit "Kött kök & bar" som vi ofta brukar gå till när vi vill fira något. Var väldigt tur att vi bokade bord för de håller på att bygga om och hade stängt av en stor del av restaurangen.

Jag ville testa något nytt men...jag tog det gamla vanliga ändå! Blev oxfilé med bea och pommes. Mmmmm...Tog även en cosmopolitan till fördrink och till efterrätt blev det creme brulee som alltid. Så gott!! Nog värsta kaloribomben men ska jag på restaujrang så vill jag äta gott.

Däremot fick jag testa lite nytt eftersom tibbes bror tog blåbär och lingonsås (förvånansvärt gott!) och hans flickvän tog getostcreme och västerbotten puré. Men måste säga ändå att min kombo är min favorit :)

Mmmmmmmmmm


Orkade inte äta upp allt men jag fick snabbt hjälp av de andra!


Våra jättetrevliga gäster!


De kidnappade kameran och lyckades få en bild på oss...sneaky...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0