Vart ska jag börja?

Hej hej!

Det har varit ganska mycket den här veckan så har varit alldeles för trött för att blogga på kvällarna :( Tänkte jag kan sammanfatta allt lite kort istället.

I torsdags så gick Tibbe och jag till Bullit för att njuta av deras extremt goda hamburgare. Den var lika god som vanligt men blev inte direkt en romantiskt middag eftersom ett helt gäng från jobbet dök upp och satte sig vid bordet bredvid. Hehe, kul att det blev en sådan tajming :)

Igår blev det pizza med chokladmousse till efterrätt och sedan bio med Frida och Didrik. Vi såg Sucker Punch! Helt okej film med riktigt snygga kläder. Den var i alla fall 300 gånger bättre än "300" :P

Idag hann jag med ett par timmar på jobbet och sedan blev det subway till lunch. Hmm...tror det är dags att börja träna igen...har inte direkt varit nyttiga dagar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0