Lördagen i Stockholm

I lördags passade vi i det fina vädret på att åka till Stockholm och bara gå runt och titta. Blev mest fönstershoppande för mig men var skönt att bryta sina vanor och åka iväg lite. Även om det inte var så långt :)

Blev en tur från söder, förbi gamla stan och in till centrum. Jag hittade två tidningar jag ville testa, en om katter och en om bakning. Jag läser så mycket mode tidningar att jag kände för något nytt :)

Efteråt blev det en jättegod middag på Vapiano med pasta och kladdkaka. Sedan avslutades kvällen med bio, blev Scream 4! Filmen var helt okej...tycker det var svårt att ta den på allvar i början eftersom jag bara tänkte på Scary Movie men efter ett tag började den bli lite spännande.  Humorn och dissen mot sin egna genre var i alla fall där :) En tjej i filmen hade exakt samma Karen Millen top som jag har. Var väldigt underhållande att se den bli förstörd av blod ;)

Min mat - räkor, bladspenat och tomater i krämig sås.

Tibbe tog oxfile med grönsaker i rödvinssås.

Mmmm...choklad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0