Sjuk och uttråkad

God kväll!

Hur mår ni? Jag mår lite sisådär, kanske var dumt att simma imorse men tror jag borde må bättre efter lite sömn. Men är så sugen att dra igång med träningen igen! Varför blir man alltid sugen på att träna när man är sjuk? Tror det är något med att man vill göra något bara när man inte kan göra det...Konstigt hur psyket fungerar ;)

Efter julen borde jag vara tillbaka på topp så då ska jag verkligen köra igång! Kan inte bestämma mig vad jag vill träna exakt men känner för att testa på lite olika saker och sedan definitivt spinning. Hade varit skönt med sommar nu så man kunnat springa ute men det kommer nog dröja ett tag :P

Frida ska börja träna nu också så förhoppningsvis kan vi motivera varandra! Vet hur enkelt det är att hitta ursäkter att inte gå men det är mycket roligare när man är två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0