Julmiddag nummer 2!

God jul!

Hoppas ni alla haft en lugn och mysig jul med massa julmat och trevligt sällskap. Själv saknar jag min Thibault :( Han är i frankrike och firar med sin familj. Nästa år tror jag att jag hänger med! Eller så kanske vi kan sitta på en strand i Thailand istället, skulle inte vara dumt det ;) Så länge man är tillsammans, det känns som det viktigaste i alla fall.

Idag så fixade jag julmiddag nummer två för min mamma och mormor. Blev samma som jag gjorde förra helgen till thibault så det var lite enklare när man kom ihåg. Sedan bytte vi julklappar! Jag fick lite bak och kokböcker, lite lägenhetsprylar och en ögoncreme jag velat ha. Sedan hade min mamma samlat ihop en massa jag kunde ta med mig hem men allt kommer inte få plats!

Middagen blev god idag igen!

Dukat och klart!

Hemmagjorda köttbullar är bra goda


Janssons frestelse



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0