Fullspäckad dag

Idag har jag sprungit på stan mestadels av dagen. Jag var och letade julklappar, lite kul att när de flesta höll på att byta de julklapparna de fått så köpte jag julklappar. Undrar om jag var den enda i stan som gjorde det :P

Hittat det mesta nu i alla fall så imorn blir det en shoppingdag till mig! Ska försöka komma ihåg att ta bilder då också, glömmer alltid av det när jag är inställd på shopping och måste fighta mig fram med alla andra.

Passade även på att ta en fika med en gammal klasskamrat till mig. Var jättetrevligt att sitta och prata, tiden bara flög iväg när man har så mycket att ta igen :)

Nää, nu ska jag nog lägga mig snart. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0